2011. augusztus 2., kedd

Búcsú de csak egyelőre

Azt hiszem a cím elárul sok mindent. Egy időre felfüggesztem a Fény című történet írását a következő okokból:
  • Először azt hittem , hogy könnyű lesz majd két blogot üzemeltetni, de úgy látszik belebuktam, hiszem régóta nem hoztam se itt se a Dreams-about-Twilight-on friss fejit.
  • Nyáron is nagyon kevés időm van, mert táborból táborba járok és alig vagyok itthon.
Ezért addig, míg be nem fejezem a Dreams about Twiligt-ot addig nem folytatom a történetet. Ezt az elő fejezetet vegyétek "kóstolónak".

Remélem megértetek engem és szeretném ha a másik blogomat addig is látogatnátok, ugyanis megígérem, hogy mostantól igyekszem hosszabb fejiket írni és gyorsabban hozni a frisset.

Mégegyszer szeretnék elnézést ls megértést kérni tőletek.

Megtaláltok a www.dreams-about-twilight.blogspot.com-on

További szép nyarat!

Puszi:
Gina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése